شما اینجا هستید

اجتماعی » پليس در راستاي امنيت مردم و حفظ دستاوردهاي انقلاب از جان و مال خود مي گذرد
نویسنده : زینب نوری فرد

به گزارش رومکا از لرستان، سردار “يحيي الهي” در مراسم تجليل از کارکنان دخيل در برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، با تاکيد بر اينکه کارکنان انتظامي در راستاي امنيت مردم و حفظ دستاوردهاي انقلاب از جان و مال خود مي گذرند، اظهار داشت: پليس مجاهدان راه خدا هستند و امنيت کشور مديون جانفشاني مجموعه انتظامي است.

وي با اشاره به شور و شعور متفاوت انتخاباتي در لرستان افزود: بيش از ۸ هزار نفر نيرو براي امنيت انتخابات به کارگيري شده بود و با اشراف اطلاعاتي که داشتيم، ايجاد تنش در برخي شهرستان هاي استان متصور بود که خدا را شکر اين امر با اتخاذ تدبيرهاي انجام شده با همکاري ساير دستگاه هاي امنيتي به خوبي مديريت شد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به شور و هيجان انتخاباتي هواداران نامزد ها در شهرستان پلدختر عنوان کرد: در ساعت پاياني انتخابات برخي از صندوق ها در حال شمارش بودند و افرادي قصد داشتند تشنج ايجاد کنند اما مديريت خوبي انجام شد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در يکي از شعب پلدختر تعدادي از هواداران نامزدها قصد داشتند يک صندوق که داراي آراي زيادي بود را بشکنند و آن را باطل کنند، اما همکار ايثارگر ما ستوانيکم “صحبت الله نصيري” صندوق آرا متعلق به مردم که امانتی در دست او بود را بغل کرد ه و به طبقه بالاي ساختمان برد که در نهایت افراد خاطی خودروي وي را آتش زدند.

وي اظهار داشت: اين مامور شريف از مال و خودروي خود براي حفظ امانت و امنيت آراي مردم بدون هيچ مطالبه اي گذشت که امروز حسب دستور سردار”رادان” فرمانده انتظامي کل کشور يک درجه تشويقي و يک خودرو نيز به وي تقديم شد.

فرمانده انتظامي لرستان در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره همکار عزيز سرهنگ “عبدالرحمن حقيقي مقدم” گفت: محور نورآباد – الشتر به علت شدت بارندگي مسدود شده بود و تصادفي   هم در جاده نورآباد گزارش شده بود و تعدادي از خودروها و سرنشينان در مسير گرفتار شده بودند که سرهنگ حقيقي مقدم جهت حفظ جان ديگران جان خود را فدا کرد و ما از خانواده محترم اين مجاهد في سبيل الله تقدير و تشکر مي کنيم.

گفتني است، در پايان اين مراسم از خانواده محترم سرهنگ “عبدالرحمن حقيقي مقدم” با اهداء لوح یادبود تجليل شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان