شما اینجا هستید

اجتماعی » عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی دورود آغاز شد
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش پایگاه خبری رومکا از دورود، پروژه سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهرستان دورود با مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و یکهزار و ۷۰۰ متر مربع محدوده داخل سالن، با قابلیت میزبانی رقابت های ملی و بین المللی با حضور وزیر ورزش و جوانان گلنگ زنی شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پروژه سالن مسابقاتی ۲ هزارنفری دورود در مساحتی در ۴۵۰۰ مترمربع وبا اعتباری بالغ بر۴۰ میلیارد تومان احداث خواهدشد.

حشمت الله امان الهی اعتبار مصوب سال جاری این طرح ورزشی را ۲ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد وافزود: اداره کل ورزش وجوانان لرستان کارفرمای این پروژه است و این سالن ورزشی قابلیت برگزاری مسابقات ملی وبین المللی را دارد.

گفتنی است سجادی وزیر ورزش در سفر به دورود از ورزشگاه چغابهرام این شهرستان نیز بازدید کرد، این ورزشگاه پنج هزار نفری در سال ۹۱ با کارفرمایی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کلنگ زنی شده است.

این پروژه در مساحتی به اندازه ۱۴ هزار مترمربع مربع احداث شده است و زیربنای فضای سرپوشیده آن نیز یکهزار و ۳۰۰ مترمربع می باشد، که دارای یک زمین چمن مصنوعی به متراژ هشت هزار متر مربع، پیست دو و میدانی، سکوی تماشاگران، ۲ رختکن به مساحت ۳۶۰ متر مربع و سرویس بهداشتی است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان