شما اینجا هستید

اجتماعی » تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی لرستان در اولویت است
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش پایگاه خبری رومکا از بروجرد، حمید سجادی صبح امروز در حاشیه افتتاح پارک آبی بروجرد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خوشحالم امروز در مراسم افتتاح یکی از اماکن ورزشی شهرستان بروجرد که یک پروژه ملی در کشور محسوب می شود حضور دارم.

وی افزود: مکان ورزشی مذکور توسط قهرمان آسیا احسان مهاجر شجاعی طرح‌‌ریزی و سرمایه‌گذاری شده است به طوری که سالیان سال و ماحصل عمر ورزشی خود را در اینجا خلاصه کرده است تا در خدمت هموطنان در شهرستان بروجرد باشد.

سجادی با اشاره به بازدید از استادیوم ورزشی شهید علی بیات در بروجرد گفت:همه ورزشکاران نام آشنای ملی لرستان از این سالن خاطره دارند و به نوعی پیشکسوت طرح های ورزشی محسوب می شود و قابل احترام است.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: یکی از مهمترین انگیزه‌های بنده برای حضور در این سفر این بود که خدمت مهاجر شجاعی، نماینده شهرستان و مسئولان برسم که زحمت کشیدند، برنامه‌ریزی و دعوت کردند.

وی با اشاره به افتتاح پارک آبی بروجرد بیان کرد: از افتتاح پارک آبی بروجرد خرسندیم برای اینکه یکی از پروژه‌هایی است که بسیار کارآمد، موثر و مورد نیاز این منطقه است.

سجادی تصریح کرد:در طول این سفر یک روزه به لرستان سعی می شود از تمامی طرح های در دست اجرا بازدید به عمل آید و با نگاهی عدالت محور از نزدیک مشکلات ورزش آن را مورد بررسی قرار دهیم. .

وزیر ورزش با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام افزود: تسریع در تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه تمام و تلاش برای رفع مشکلات و نواقص حوزه ورزشی لرستان از برنامه‌های اولویت‌دار قبل از سفر رئیس جمهوری به این استان است.
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان