شما اینجا هستید

انتخابات » لزوم توجه شهرداری خرم آباد به توسعه ورزش همگانی
نویسنده : کیانوش سوری

میلاد فاضلی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد در گفتگو با پایگاه خبری رومکا ،اظهار داشت: شهرداری در توسعه ورزش همگانی و ایجاد مکان‌های عمومی برای حفظ سلامت مردم و ایجاد نشاط اجتماعی مسئولیت دارد.

وی افزود: متأسفانه طی سنوات گذشته شهرداری‌ها در لرستان کوتاهی غیر موجهی در حوزه ورزش داشتند ولی انتظار می‌رود در دوره آتی نگاه تخصصی شهرداری به حوزه ورزش جدی تر از پیش باشد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: در خرم آباد باید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مسیرهای نشاط اجتماعی و هدایت مردم به سمت ورزش‌های همگانی را طراحی و همچنین رونق دهد.

فعال فرهنگی، اجتماعی لرستان تصریح کرد: شهرداری مرکز استان باید به همه مناطق شهری در حوزه ورزش نگاه یکسانی داشته باشد و در صورت ایجاد زیرساخت به این مقوله مهم توجه داشته باشد.

فاضلی بیان کرد: ایجاد مسیرهای سلامت در سه منطقه شهری پارک شاپوری، دریاچه کیو، بوستان آبشار طلایی می‌تواند تحرک خوبی در این حوزه ایجاد کند.

میلاد فاضلی در ادامه یادآور شد: طراحی و اجرای زمین‌های چمن مصنوعی و همچنین استفاده از ظرفیت کامل دریاچه های شهری برای ورزش های مرتبط یک نیاز و مطالبه جدی شهروندان از شهرداری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ورزشی نویس لرستانی بیان کرد: تجلیل از قهرمانان و نام آوران ورزش در خرم آباد و همچنین نامگذاری میادین و معابر به نام ورزشکاران مدال آور در عرصه های مهم بین المللی یکی دیگر از مطالبات جامعه ورزشی از شورای شهر و شهرداری که باید به این حوزه نیز توجه لازم شود.

فاضلی افزود: باید بستری نیز مهیا شود که باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد در چند رشته ورزشی که طبق برنامه آمایش سرزمینی، خرم آباد در آنها ظرفیت خوبی دارد نیز فعالیت کند و از توان و ظرفیت های مهم مردمی نیز در راستای اثر گذاری مطلوب‌تر در این حوزه بهره ببرد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان