شما اینجا هستید

اجتماعی » شهدا جایگزینی ندارند ما مدیون شهدا هستیم
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از لرستان فرهاد زیویار در تشریح اين خبر اظهار داشت: دوازدهمین جلسه ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان، برگزاری این کنگره را مناسبت بسیار مهمی در استان است که شمارش معکوس به ثمر نشستن زحمات کمیته‌های کنگره از جلسه امروز آغاز خواهد شد.

وی افزود: عطر برگزاری این مناسبت به معنای واقعی در تصویر و نما باید در استان نمود داشته باشد و هر روز که به برگزاری اجلاسیه نهایی و قبل از آن دیدار با مقام معظم رهبری که توفیقی است نزدیک می‌شویم این نمود باید بیشتر پدیدار شود.

استاندار لرستان بیان کرد: برگزاری کنگره شهدا یک مناسبت تاریخی در لرستان است که این کنگره در تاریخ استان به معنای شایسته و مناسب باید جلوه پیدا کند.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای لرستان افزود: شهدا به تعبیر اهل نظر، بخشی از تاریخ کشور به حساب می‌آیند، شهدا جایگزینی ندارند و مدیون شهدا هستیم؛ اگر نبودند چیزی باقی نمی‌ماند.

زیویار استاندار تصریح کرد: برخی فعالیت‌های هنری در دوران دفاع مقدس و موسیقی‌های که در آن دوران بدون صرف بودجه‌های آن‌چنانی همچون دایه دایه محمد میرزاوندی و یا نوای کاروان صادق آهنگران ساخته شد، عشق و همت فراوان باعث ماندگاری این کارها پس از سالیان طولانی شده است و اکنون نیز در فعالیت‌های کمیته‌های کنگره همت و عشق باعث خواهد شد کارهای ماندگاری صورت پذیرد.

وی افزود: همه امکانات برای هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن کنگره با همراهی و همدلی همه اعضا در نظر گرفته شود شهدا گردن همه استان و کشور حق دارند و در این راه هر کمک و پیگیری لازم باشد صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای لرستان در پایان بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای لرستان با عنوان شهیدان افلاکی در ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد و پیش از آن پنج اجلاسیه شهدای روحانی، عشایر، جاویدالاثر، دانش‌آموزی و دانشجویی و شهدای زن در استان برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان