شما اینجا هستید

اجتماعی » حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست
نویسنده : کیانوش سوری

بازهم مردم ایران، شاهد وداع باشکوه مردم با قهرمانان شهیدی بودند که جان خود را فدای نظم و امنیت هم‌وطنانشان نمود.

رومشکان چند روز پیش شاهد اشک و ناله‌های مردم سوخته دلی بود که نشان دادند در کنار خانواده شهدای امنیت و وطن بوده و عزادار عروج ناباورانه این شهیدان گرانقدر هستند.

با دیگر در رومشکان لنزهای دوربین در به تصویر کشیدن این‌همه حضور ناتوان بود و پیر و جوان، زن و مرد، نوجوان و کودک، همه اقشار مختلف مردم این دیار با حماسه حضور خود همچون تشییع شهید گمانم در دی‌ماه سال گذشته، علاوه بر دفاع از خون پاک این شهید مظلوم مدافع نظم و امنیت و خلق حماسه‌ای دیگر، ثابت کردند که پای نظام و انقلاب خود تا پای جان ایستاده‌اند.

سراسر مسیر تشییع مملو از مردمی بود که برای بدرقه فرزند دلیر خود شهید ایوب رومیانی آمده‌ بودند و با شعار “حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست“، تحقق گفته سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شعار “ما ملت شهادتیم” در این تشییع باشکوه ملموس و مشهود بود.

همه آمده‌ بودند تا با فرزند قهرمان دیار خود وداع و برای لحظه‌ای هم که شده تابوت شهید رومیانی را لمس کنند، همه آمده‌ بودند تا نشان دهند که برای دفاع از آرمان‌های نظام و خون شهیدان با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای همراه‌اند و از ارزش‌های خود هرگز کوتاه نخواهند آمد.

حضور نوجوانان دهه‌ هشتادی حال‌وهوای دیگری به این مراسم داده بود، آنان آمده‌ بودند تا راه شهدا را با افتخار ادامه بدهند و از هم‌اکنون مدافع خوبی برای کشور مقدس جمهوری اسلامی باشند، چراکه ما اعتقاد داریم شهید به جامعه حیات می‌دهد، شهید روحیه جهادی و انقلابی در جامعه را پرورش می‌دهد و به گفته بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) هرچه ملت ما بیشتر شهید بدهد بیدارتر و مقاوم‌تر خواهد شد.

مردم شهیدپرور، ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان رومشکان که در همه برهه‌های حساس به‌ویژه اغتشاشات سال گذشته امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌‌اند و وفاداری‌شان به نظام زبانزد خاص و عام است و در این بدرقه باشکوه با حضور معنادار خود باری دیگر ثابت کردند که روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همواره در جریان است و دشمنی و توطئه دشمنان و جنگ های رسانه ای راه به‌جایی نخواهد برد.

ستوان یکم شهید ایوب رومیانی ۲۰ آبان ماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهرآبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر شهید ایوب رومیانی مدافع نظم و امنیت، ظهر روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری از مقابل مسجد امام رضا(ع) روستای رومیانی به سمت گلزار شهدای این روستا تشییع و خاکسپاری شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان