شما اینجا هستید

اقتصادی » ‍ مدارس ساخته شده توسط بانک دی در شهرستان معمولان افتتاح می شود.

مدارس ساخته شده بانک دی در شهرستان سیل زده معمولان از توابع استان لرستان چهارشنبه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار هفته نامه کلماکره، دکتر محمدرضا قربانی مدیر عامل بانک دی در این خصوص گفت: مدارس ساخته شده بانک دی در استان لرستان و شهرستان سیل زده معمولان چهارشنبه افتتاح می شود.

در ادامه مدیر عامل بانک دی در این خصوص اظهار داشت: به منظور مشارکت در تحقق اهداف خیرخواهانه و در مقام اجرای مصوبه هیات مدیره بانک دی، موجب احداث دو باب مدرسه استان لرستان به نام #شهدایبانکدی به منظوراهداء به مردم شریف و شهید پرور آن منطقه فراهم گردید.

دکتر قربانی افزود بانک دی ضمن انجام وظایف محوله در حوزه بانکداری همواره تلاش نموده است با همکاری سایر مراجع زیربط و مسئولین دلسوز، در راستای فرامین مقام معظم رهبری، خدمتگذار مردم شریف ایران اسلامی باشد.

همچنین دکتر قربانی تصریح کرد با تلاش و همت شبانه روزی مدیر عامل و مهندسان شرکت عمران و مسکن آباد دی (عماد) به حمدالله موفق به ساخت این پروژه در مدت سه ماه شده ایم و ان شالله در روز چهارشنبه چهارم دی ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری می شود.

مدیر عامل بانک دی اذعان داشت: بانک دی تلاش می کند در راستای سیاستهای بانک مرکزی و خواست سهامداران محترم که عمده آنها از خانواده محترم شهدا و جانبازان می باشد موجب کسب رضایت الهی و مردم عزیز ایران اسلامی خصوصاً استان لرستان و گسترش و توسعه حوزه های پولی و مالی کشور را با رعایت موازین شرعی و قانونی برای هموطنان عزیز به ارمغان آورد و سال توسعه اقتصادی و رونق تولید را بر پایه تفکر و اندیشه و توان و نیروهای خلاق مردم شرافتمندان با عزت و غیرت و استقلال به پیشبرد و در پایان کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه نماید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان