شما اینجا هستید

عمومی » ۳ هزار دانش‌آموز زیارت اولی لرستان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند
نویسنده : کیانوش سوری

به گزارش رومکا، سردار نعمت‌الله باقری امروز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان لرستان، اظهار داشت: پایه و اساس آینده کشور آموزش‌وپرورش است و باید بیشتر از گذشته به این نهاد توجه شود.

وی با بیان اینکه سپاه استان در نظر دارد دانش‌آموزان زیارت اولی را به مشهد مقدس در سال جاری اعزام کند، افزود: برای سال جاری بیش از سه هزار دانش‌آموز زیارت اولی را به مشهد اعزام می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، افزود: همچنین هزار نفر دیگر را به اردوهای برون‌استانی و دیگر مناطق تفریحی کشور در قالب اردو خواهیم برد که تمام هزینه آن به عهده سپاه استان خواهد بود.

سردار باقری، به‌ضرورت احیای اردوهای تابستانه اشاره کرد و اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان در اردوهای یک‌روزه درون‌استانی باتوجه‌به ظرفیت‌های گردشگری استان شرکت کنند و در آنجا برنامه‌های تفریحی فرهنگی و ورزشی برای آنها برگزار کنیم.

وی به اردوهای راهیان پیشرفت بسیج دانش‌آموزی و آموزش‌وپرورش هم اشاره کرد و گفت: باید با هم‌افزایی و وحدت رویه در یک قالب این اردوها به‌صورت منظم‌تر و با برنامه‌ریزی بهتری برگزار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان