شما اینجا هستید

اجتماعی » کلینیک غربالگری بیمارستان شهید رحیمی در هفته دولت افتتاح می‌شود
نویسنده : سکینه سوری

به گزارش رومکا از خرم آباد، دکتر مانیا بیرانوند صبح روز پنجشنه ۱۹ آبان ماه سال جاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به راه‌اندازی کلینیک قلب در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، اظهار داشت: در حال حاضر بیمارانی که دارای مشکلات قلبی عروقی هستند در سه شیفت در کلینیک قلب این بیمارستان با تعرفه دولتی معاینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات کلینیک اسکلروتراپی آماده است و این کلینیک به زودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: با تلاش همه همکاران، خوشبختانه کلینیک CF بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد نیز راه‌اندازی شده است که از پزشکان فوق تخصص گوارش و ریه برای راه‌اندازی مجموعه کمک گرفتیم.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد از راه‌اندازی کلینیک زخم خبر داد و عنوان کرد: تا الآن در زمینه دستگاه وکیوم با مشکل روبرو بودیم که بیمارستان درحال خریداری این دستگاه است تا بتوانیم از وکیوم برای بیماران استفاده کرد.

وی ادامه داد: کلینیک غربالگری به داخل بیمارستان شهید رحیمی انتقال داده شد و تلاش می‌شود این کلینیک در هفته دولت سال جاری افتتاح تا غربالگری در این مرکز رایگان یا با تعرفه بسیار پایین دولتی انجام خواهد شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان