شما اینجا هستید

اقتصادی » کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در رومشکان
نویسنده : ابوذر سوری

به گزارش رومکا از رومشکان، سرهنگ “محمد بوستان افروز” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد رومشکان حین  کنترل خودروهای _ عبوری_محور مواصلاتی رومشکان _ اسلام‌آباد با هماهنگی قضائی به ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت پراید مظنون شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۳ دستگاه یخچال و تلویزیون قاچاق، ۲۲ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی و ۲۷ کیسه ۴۰ کیلویی کنسانتره فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی رومشکان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: چندین اکیپ خودرویی در قالب گشت های خودرویی محسوس و نامحسوس از ماموران انتظامی شهرستان به سرپرستی این فرماندهی به منظور پیشگیری از وقوع سرقت به سطح شهر ونقاط روستایی حوزه استحفاظی اعزام شدند.

سرهنگ محمد بوستان افروز افزود: ماموران اعزامی در حین انجام گشت زنی، ضمن تلاش در جهت شناسایی سارقان سرانجام با هماهنگی مقام قضایی موفق به دستگیری تعداد سه سارق شدند.

وی گفت: سارقان هم اکنون تحت بازجویی هستند که تا کنون به چندین فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف و اقرار نمودند.

فرمانده انتظامی رومشکان با هشدار جدی به سارقان اظهار داشت: حفظ و حراست از اموال شهروندان براساس قانون وظیفه پلیس می باشد و با هر کسی در هر مقام و یا جایگاهی که باشد بخواهد امنیت مردم را نادیده بگیرد و به اموال مردم تعرض کند به شدت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان