شما اینجا هستید

عمومی » پلمب ۱۷۷ مرکز متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی در لرستان
نویسنده : سکینه سوری

به گزارش رومکا از لرستان، مریم کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۷۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف استان در قالب طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان پلمب شد.

وی بیان کرد: واحدهای بهداشت محیط شبکه‌های بهداشت و درمان لرستان در برنامه سلامت نوروزی و رمضان، ۴۳ هزار و ۸۴۳ بازدید نظارتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی این استان انجام دادند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۸۹۱ متصدی تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: همچنین در این راستا بیش از ۳۴ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ‌گذشته جمع‌آوری و معدوم شده است.

کوشکی با اشاره به اینکه ۵۹ هزار و ۲۳۳ مورد بازرسی سنجش عوامل محیطی مؤثر بر سلامت با استفاده از تجهیزات پرتابل در استان انجام شده است، ادامه داد: ۳۰۵ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی در سطح عرضه، انجام و به آزمایشگاه ارسال همچنین ۵۹۷ مورد رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه تخلفات بهداشتی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ هزار و ۹۹۴ مورد آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی استان نیز کلرسنجی شده است، ادامه داد: همچنین هزار و ۸۹۳ مورد نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی آب آشامیدنی در سطح استان صورت‌گرفته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان