شما اینجا هستید

اجتماعی » پرداخت بدهکاری مالی زندانیان لرستان
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از لرستان عبدالمجید کشوری امروز پنج شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان کشوری و رسول زاده و همچنین تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری استان لرستان، به تشریح اقدامات صورت گرفته و مسائل زندان‌های لرستان پرداخت.

وی افزود: در چند سال اخیر اقدامات مهمی در زندان‌های استان به ویژه در بحث اشتغال صورت گرفته که به عنوان نمونه می‌توان به اشتغال ۶۲ درصدی زندانیان در سال گذشته و نیز پرداخت دستمزد بابت اشتغال به زندانیان اشاره کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: بزرگترین کارگاه فرش دستباف زندانیان کشور در استان لرستان افتتاح شده و این در حالی است که این استان قطب تولید فرش کشور نبوده است.

کشوری در ادامه افزود: در این دوره مدیریت بیش از هزار و ۸۶۰ زندانی بدهکار مالی با فعالیت مددکاران و کمک‌های ستاد دیه و خیرین از زندان‌های لرستان آزاد شده‌اند که زحمات مددکاران در این حوزه قابل تقدیر است.

وی در پایان به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در مجموعه زندان‌های لرستان اشاره کرد و همچنین در مورد حقوق شهروندی در زندان‌ها، گفت: هر چقدر حقوق شهروندی و کرامت انسانی زندانیان حفظ شود، در کاهش آسیب‌های اجتماعی و باز سازگاری اجتماعی زندانیان می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان