شما اینجا هستید

اخبار مهم » پاکسازی ۴۵کیلومتر حریم راه‌ها در رومشکان
نویسنده : ابوذر سوری

به گزارش رومکا از رومشکان، صادق آدینه وند امروز سه شنبه  با اشاره به عملکرد نوروزی رومشکان اظهار داشت: با توجه به ضرورت پاکسازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی در طرح نوروزی، در قالب این طرح بیش از ۴۵ کیلومتر از حریم راه های شهرستان رومشکان پاکسازی شد.

وی افزود: بازگشایی هفت دهانه پل در محورهای اصلی و فرعی، پاکسازی سطح جاده از آثار تخریبی تصادفات به تعداد سه مورد، نصب ۴۵ عدد جدا کننده (استوانه ایمنی)، تسطیح و رگلاژ شانه محور اصلی بابازید – سیمره و محور فرعی چغابل- ولیعصر به طول کیلومتر، ایجاد هره خاکی در نقاط حادثه خیز محور اصلی بابازید – سیمره، رنگ آمیزی و آشکار سازی سرعتکاه ها به تعداد ۱۶عدد در طول طرح نوروزی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشکان، نصب سرعتکاه پلاستیکی در محور اصلی بابازید_سیمره محدوده روستای توه خشکه، نصب چشم گربه ای در محور اصلی تقاطع تنگ بره به تعداد ۱۱۰عدد، غلتک زنی شانه راه در محور اصلی گردنه طولکش به طول هشت کیلومتر، نصب و ساماندهی علائم جاده ای در محور اصلی و فرعی به میزان ۱۸کیلومتر، شانه سازی و رفع اختلاف سطح محور اصلی به طول کیلومتر را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد شهرستان رومشکان در حوزه راهداری برشمرد.

وی افزود: شست و شوی علائم ایمنی جاده ای در محورهای اصلی و فرعی به طور مستمر، علف زنی و بوته کنی در محور اصلی در طول ۳۲کیلومتر، لکه گیری و چاله گیری با آسفالت سرد به میزان دو تن، خط کشی محور اصلی با همکاری اداره ایمنی راه و حریم و اخطار به متجاوزان حریم راه به تعداد ۹ مورد نیز در طول طرح نوروزی صورت گرفته است.

آدینه وند خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل با بقراری گشت های مشترک با پلیس راه، کنترل دروازه ای ناوگان عبوری به تعداد ۱۷۰ مورد انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان