شما اینجا هستید

اجتماعی » وحدت را با احترام به اختلاف آرا و سلیقه‌ها حفظ می کنیم
نویسنده : کیانوش سوری

به گزارش رومکا، امام جمعه خرم‌آباد همه کسانی را که از بیان گویا و جایگاه شناخته شده در جامعه برخوردارند و یا درمیان مردم نفوذ کلام دارند خواست وحدت ، یکپارچگی و انسجام را تقویت کنند و تاکید کرد : همه باید تلاش کنیم تا شاهد وحدت و یکپارچگی درجامعه باشیم .

نماینده ولی فقیه درلرستان خاطرنشان کرد : تمام مسئولان دینی، فرهنگی،مذهبی،اقتصادی ، عمرانی، خدماتی، اجرایی، قضایی و مقننه با تلاش شبانه‌روزی و تحمل نقد های خیرخواهانه ، در حفظ یکپارچگی جامعه و نیروهای جهادی، انقلابی، فرهنگی و سیاسی بکوشند .

ایشان ضمن تاکید بر پاس داشت معنویت درماه مبارک رمضان ، تصریح کرد : در درون یک جامعه آزاد؛ اختلاف سلیقه‌ و آرا وجود دارد، اما این اختلاف‌ها نباید باعث به سوءظن وتفرقه درجامعه شود.

ایشان با اشاره به حوادث و رویدادهای گوناگون در طول ۴۳ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ، افزود؛ یکی از این حوادث برای سرنگونی یک حکومت و یا دولت دیرپا ومقتدر کافی بود،اما نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری داهیانه وایثارمردم ؛ استوارتر از کوه در مقابل طوفان‌های سهمگین ایستاد و پنجه در پنجه زورگویان عالم انداخت وموجب خود باوری ملتهای مظلوم شد.

دکتر شاهرخی تأکید کرد: باید با خدمات شبانه‌روزی ، همت وکارمضاعف خود را وقف خدمت به مردم کنیم و همین امرموجب حفظ یکپارچگی جامعه می شود .

ایشان اظهارکرد : نمی‌توان نام امام راحل ( ره ) ومقام معظم رهبری را بر زبان آورد اما پایبند به اجرای فرامین آنان نبود .

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۴۴ شهید در لرستان در راستای تحکیم اصول ارزشی جان شیرین خود را فدای نظام کردند، افزود : جانبازانی که الان دربستربیماری هستند، سختی و رنج می‌کشند و درد را متحمل می شوند باید قدر دان آین عزیزان باشیم وبا حل مشکلاتشان به آنان خدمت کنیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان