شما اینجا هستید

شهرستان ها » مجتمع ورزشی تفریحی المپیک زاگرس بروجرد افتتاح شد
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش پایگاه خبری رومکا ازبروجرد، صبح امروز شنبه مجتمع ورزشی تفریحی المپیک زاگرس بروجرد با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.حمید سجادی در آیین افتتاحیه این مجموعه ورزشی اظهار داشت:ورزشکاران لرستانی با غیرت خاصی برای کسب مقام قهرمانی تلاش می کنند که این امر زبانزد خاص و عام است.

وی با بیان اینکه پروژه المپیک زاگرس ( مجتمع موج های آبی) یک طرح ملی است افزود: امیدواریم که مرحله دوم آن نیز به زودی احداث شود چراکه موجب افزایش نشاط و اشتغالزایی در بروجرد خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نوجوانان و نونهالان در مجموعه ورزشی موج های آبی با الفبای ورزشی آشنا خواهند شد و بنابراین باید قدردان این گونه سرمایه گذاری ها برای جوانان باشیم.

احسان مهاجر شجاعی، مدیر مجتمع تفریحی ورزشی و اقامتی المپیک زاگرس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این مجموعه در منطقه ۸۱ هکتاری واقع در میدان لولو بروجرد احداث شده است.

وی افزود: این مجموعه با چهار هزار متر زیر بنا دارای حدود ۲۵ سوئیت اقامتی، پارک آبی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، استخر به مساحت یک هزار متر مربع شامل حمام سنتی، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد، رستوران، کافی شاپ و بخش ماساژ است.

مدیر مجتمع تفریحی ورزشی و اقامتی المپیک زاگرس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح در مهرماه ۹۵ تصریح کرد: این مجتمع دارای سالن بدنسازی با مدرن‌ترین وسایل و دستگاه‌های ورزشی، هایپر مارکت و پارکینگ است.

بنابر این گزارش مجموعه ورزشی تفریحی پارک آبی بروجرد بزرگترین پارک آبی غرب کشور محسوب می‌شود که با سرمایه گذاری حدود ۵٠ میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان