شما اینجا هستید

اجتماعی » لرستان یکی از استان‌های امن کشور است
نویسنده : زینب نوری فرد

به گزارش رومکا از کوهدشت، سردار”یحیی الهی” در همایش بزرگ امنیت محله محور ریش سفیدان، معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف که در سالن امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حرم و حریم و شهدای امنیت و تقدیر از حضور مردم شریف کوهدشت و بخصوص خانواده شهدای انتظامی و همچنین محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش و منحوس صهیونسیتی بیان داشت: جا دارد که همیشه به یاد شهداء باشیم و خود را مدیون این دلیر مردان و زنان دانسته و مسیری که آنها با خون خود برای ما روشن کرده اند، ادامه داده و از آرمان های آن ها پاسداری و حفاظت کنیم.

وی افزود: مردم کوهدشت همیشه و در هر زمان پای کار انقلاب بوده اند و حماسه آفرینی این مردم غیور در تشییع پیکر پاک شهدای امنیت دیدنی بود.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد لرستان یکی از استان های امن کشور است و با توکل به خدا، تلاش همه ی عوامل امنیتی، نظامی و انتظامی و حمایت مردم ولایی استان، هیج مسئله امنیتی و نگران کننده ای در استان وجود ندارد.

سردارالهی امنیت را یک موضوع و مولفه اجتماعی و همگانی دانست و تصریح کرد: دستگاه های متعددی در حیطه تامین امنیت پایدار در جامعه مسئولیت دارند و لازمه ایجاد امنیت پایدار فعالیت همه دستگاه ها و حمایت، پشتیبانی و همراهی مردم در این مسیر است.

سردار الهی افزود: تشکر از همراهی آحاد مختلف اجتماعی در پشتیبانی از خدمتگزاران خود در انتظامی هستند و امنیت محله محور در راستای شناسایی معضلات اجتماعی و امنیتی بصورت مورد به مورد در محلات با مشورت معتمدین و متنفذین فعالیت خواهد کرد و این حرکت می تواند به اقتضای هر محله، در راستای حل مشکلات آن منطقه یا محله صورت گیرد.

وی مهمترین وظیفه انتظامی را تامین امنیت و آسایش مردم دانست و گفت: آرامش و امنیت با مشارکت همه آحاد جامعه بخصوص شما عزیزانی که در خدمتتان هستیم بوجود می آید لذا ما خدمت رسیدیم تا ضمن تقدیر از همراهی شما با پلیس یک بار دیگر این حضور و مشارکت شما را در تامین امنیت یادآوری کنیم.

سردارالهی با اشاره به دو نعمت امنیت و سلامت تصریح کرد: امنیت بزرگترین و مهمترین نیاز جامعه امروزی است و در سایه امنیت پایدار سلامتی، آرامش و آسایش حاصل می شود، که انتظامی در راستای ارتقاء اعتماد مردم به پلیس همواره با رویکرد جامعه محوری در خدمات رسانی به مردم تلاش می کند و خود را خادم مردم می داند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کند.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ضمن دعوت عموم مردم به مشارکت و حضور پر شور در این عرصه سرنوشت ساز سیاسی مهم خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی با تمام توان امنیت انتخابات را برقرار کرده و در این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان