شما اینجا هستید

حوادث » قابل توجه کسانی که شعار زن، زندگی، آزادی سر دادند…!؟
نویسنده : کیانوش سوری

به گزارش رومکا، کیانوش سوری روزنامه نگار و فعال فرهنگی اجتماعی طی یادداشتی در خصوص حمله تروریستی و وحشیانه داعش به حرم مطهر شاهچراخ شیراز و به شهادت رسیدن تعدادی از زنان و کودکان نوشت:

 

این تصویر به خون غلطیدن یک کودک در بغل مادرش، نه عراق است، نه سوریه است، نه افغانستان است، نه یمن است و نه اوکراین است، اینجا ایران است، حرم مطهر شاهچراغ شیراز ..

به این بانوی شهیده و فرزند خردسال او تماشا کنید این نتیجه همان شعاری است که شما در پی آن بودید، شعار زن، زندگی، آزادی!؟

این نتیجه شعار منافقین ‌گرگ صفتی است که بیش از این بارها در زمان انقلاب امتحان خود را پس داده بودند!؟

این تصویر چقدر برای مردم ایران در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی آشناست و آن زمانی که صرفاً برای برهم زدن امنیت کشور و رسیدن به اهداف شوم خود از ریختن هر خونی حتی، ریختن خون کودکان و مادران اِبای نداشتند، خوب دقت کنید این نتیجه شعارهایی است که برای زنان و بانوان سرزمین مقدس ما سر میدهید.

چقدر خون باید ریخته شود تا شما متوجه شوید این اعتراض نیست بلکه همراهی با دشمنی است که چنانچه خدای ناکرده فرصتی برایش پیش بیاید تر و خشک نمی‌کند بلکه همه در آن میسوزیم، و باید هر روز شاهد پرپر شدن عزیزان مان و داغدار شدن خانواده های ایرانی در جای جای نقاط این کشور مقدس باشیم.

شرم تان باد که اینگونه فرصت دادید که وحوش داعشی به پشتوانه حمایت های نابخردانه و شعارهای دیکته شده دشمنان پا در اماکن مقدس ما گذاشته که مردان، زنان و کودکان ما را به گلوله ببندند.

 

#ایران_تسلیت

✍ کیانوش سوری (روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی اجتماعی)

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان