شما اینجا هستید

اجتماعی » عطر محرم‌ در مساجد شهرهای لرستان پیچید
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش رومکا از لرستان، شامگاه چهارشنبه، همزمان با ایام محرم و شهادت حضرت قاسم(ع) مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور مردم، خادمیاران و یاوران رضوی در مساجد شهرهای لرستان برگزار شد.

براساس این گزارش، عاشقان‌ امام رئوف دلشکسته‌تر از همیشه با قرائت زیارت امین‌الله و زیارت عاشورا دلهایشان روانه حرم مطهر رضوی و حرم اباعبدالله الحسین(ع) شد و با نوای دلنشین مداحان اهل بیت عطر محرم در مساجد شهرهای این استان پیچید و عاشقان در غم امام حسین(ع) و یارانش اشک ماتم ریختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین متقی نیا دبیر کانون‌های خدمت رضوی لرستان در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: امام‌ حسین(ع) اسوه ایثار و شهادت بود که در کربلا کسانی مقابل امام حسین(ع) صف آرایی کردند که به گفته آن حضرت زندگیشان از حرامی پر شده بود و سخنان حضرت تاثیری بر آنها نداشت.

وی افزود: امام حسین(ع)، از بارز‌ترین نمونه‌های مجاهدان راه حق هستند که در راه احیای ارزش‌های الهی و مقابله با دشمنان حق با شجاعتی بی‌نظیر، باورهای عمیق خود را به مبانی اسلامی ثابت نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا تصریح کرد: قیام امام حسین( ع ) موجب بقای دین اسلام و سربلندی همه مسلمانان و آزادگان شد.

گفتنی است، قرائت زیارت امین الله در چهارشنبه‌های امام رضایی هر هفته در همه مساجد شهرستان‌های استان لرستان با هدف زیارت از راه دور امام رضا (ع) با حضور مردم و خادمیاران رضوی برگزار برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان