شما اینجا هستید

اخبار مهم » صادارت ۲۵ هزار دلاری تعاونی‌های لرستان به خارج از کشور
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش رومکا از لرستان، علی جهانی امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: ۱۵ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری ۱۱۱ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۷۰ نفر در روزهای هفته تعاون به‌صورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هم اکنون ۹۶ تعاونی در حوزه های مختلف کشاورزی، خدمات و صنعت با عضویت هزار و ۷۱۷ نفر در دولت سیزدهم ایجاد شدند که در صورت بهره برداری از این تعداد تعاونی، هزار و ۴۸۷ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان یکی از اولویت‌ها دولت سیزدهم و همچنین برنامه اصلی این اداره‌کل را احیاء تعاونی‌های نیمه فعال و راکد عنوان کرد و افزود: در لرستان بیش از ۳ هزار شرکت تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۳۲۳ مورد با دو هزار و ۳۷۱ عضو و دو هزار و ۷۲۵ فرصت شغلی توسط بانوان راه اندازی شده اند.

جهانی با بیان اینکه ۱۷۰ تعاونی استان به بانک ها برای دریافت ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات معرفی شده‌اند بیان کرد: تعاونی‌های لرستان طی یک سال گذشته بیش از ۲۵ هزار و ۳۱۷ دلار از محصولات خود را به خارج از کشور صادر کرده‌اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان