شما اینجا هستید

اجتماعی » شهروند باهوش، شورای شهری با درایت و کارساز انتخاب میکند

 

به گزارش رومکا، زهرا حاجی زاده کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد دیدگاه تخصصی خود در مورد مدیریت کلان شهری را بیان نمود:

 

توجه به دیدگاه زهرا حاجی زاده نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد نسبت به پارلمان شهری، میتواند چراغ روشن راه آینده اداره امور شهری و عمرانی شهر خرم آباد را برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

 

حاجی زاده؛ از فعالان عرصه اجتماعی، سیاسی، رسانه ای، فرهنگی، ورزشی و… اعتقاد دارد برای رسیدن به مدیریت کلان شهری کار ساز، جز با انتخاب نامزدهای اصلح شورای شهر نمیتوان پارلمان محلی شهری راهگشایی را به شهر و دیار خود هدیه کرد.

وی اعتقاد دارد بدون انتخاب شهرداری قوی، کاردان، متعهد، متخصص و دارای حسن شهرت توسط شورای شهر از بین نخبگان مدیریتی تراز اولی استانی نمی توان شهر خرم آباد را متحول کرد و شهروندان شریف خرم آبادی را به سمت رسیدن به حقوق شهروندی متناسب با بهره گیری از امکانات موجود رساند.

 

وی در جلسات متعدد که با حضور شخصیتهای صاحب نفود، صاحب قلم و دانش اجتماعی سیاسی بارها بر انتخاب اعضای شورای شهری قوی و صاحب نطر، در عرصه ی مدیریت شهری مرکز استان لرستان تاکید دارد.

 

وی خود را به عنوان کاندید این دوره از انتخابات پارلمان‌محلی شهری ملزم به رعایت حقوق دیگر نامزدها در عرصه تبلیغات و متضمن به عملیاتی کردن شعارهای دست یافتنی اش همچون شهری آباد مبتنی بر توریست پذیری و گردشگر محوری میداند.

 

بر اساس این گزارش زهرا حاجی زاده بر این باور است، همچنان که در عرصه انتخاب اصلح در بین نامزدها، خرد جمعی برترین فرآیند است بر همین اساس در عرصه مدیریت شهری که همان شورای شهر است خرد جمعی در نظارت بر کار شهردار کاملترین روش ویژه بشمار می رود.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان