شما اینجا هستید

اجتماعی » شهرستان رومشکان نیازمند آب شرب است
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از رومشکان حجت السلام و المسلمین فاطمی نیا در تشریح اين خبر اظهار داشت: چند ماه پیش استاندار لرستان با ۱۷ مدیر کل وارد شهرستان رومشکان شد آیا نتیجه آن چی شد بنده نمی‌گویم هیچ کاری انجام نمی‌شود بله به طور روال همه کارها بررسی و انجام می‌شود ولی مشکلات این شهرستان جان کندن نمی خواهد تا حل بشود دوندگی می‌خواهد.

وی یکی از مشکلات این شهرستان را مطرح کرد و افزود: یکی از مسئله مهم و اساسی این شهرستان آب است مسولین استانی و حتی استاندار لرستان باید در این باره پاسخگو باشند بالاخره چی شد فقط با جواب نه ، کاری نمی‌شود یک بار محترمانه به مردم بگوید نمی‌شود ما نمی‌توانیم برای رومشکان کاری را انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان رومشکان در ادامه بیان کرد: مسولین استانی اگر کاری را انجام می‌دهید بیاید و آن را گزارش دهید که ایا مشکل آب رومشکان را چگونه میخواهید حل کنید.

وی نسبت به بارش های رحمت الهی افزود: خداکند این رحمت الهی ادامه داشته باشد اگر بعد از ایام عید بارش باران نباشد کشاورزان باید چکاری را انجام دهند همچو سال گذشته.

حجت‌الاسلام فاطمی نیا در ادامه مسئله بیمارستان این شهرستان را مطرح کرد و افزود: مسئله بیمارستان که هیچ خبری از آن نیست امروز و فردا کردن فایده ای ندارد یک کاری را انجام دهید که همه مردم آن را ببینند.

وی باتوجه به نبود هیچ توجه ای به ورزش رومشکان بیان داشت: جوانان عزیز ما در شهرستان رومشکان بیکار هستند و شغلی نیست لااقل سرگرمی ورزشی کاری برایشان مشخص شود.

امام جمعه رومشکان تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان رومشکان پایین ترین سرانه فضای ورزشی در استان است چی شد مردم تا کی باید شاهد بی عرضگی برخی مسولین باشند و توجیه به شهرستان رومشکان که اخیرا انگار جز استان لرستان نیست.

وی افزود: بنده واقعا نمی‌دانم کدام یک از مشکلات را مطرح کردم نه کار خانه ای نه باغداری و….هیچ به هیچ آقایون مسؤل نماینده مردم، فرماندار، خواهشا یک چاره ای بیندیشد برای این منطقه و با مسولین ارتباط بیشتری داشته باشند از طرفی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان فرماندار باید وزیران را کاری شبیه به محاکمه کند با یک سال و دوسال فایده ای ندارد باید مسولین را به این شهرستان دعوت کرد تا این مشکلات را از نزدیک ببینند نه فقط ببینند و بروند وظیفه آنان آین است که کاری را انجام دهند.

حجت‌الاسلام فاطمی نیا در مورد کتابخانه این شهرستان افزود : چندین بار بنده مطرح کردم که شهر چغابل که به عنوان مرکز شهرستان رومشکان واقع شده است کتاب خانه درست و حسابی و استانداردی ندارد در این میان دعوای بین اداره ارشاد اسلامی و امور کتابخانه هاست این موضوع را چرا حل نمی‌کنید واقعا چه شخصی باید این را حل کند.

وی بنا به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کتابخانه ها تاکید کرد : مسئله کتابخانه اولیت دارد و فرهنگ اولویت این کشور است در حد یک مطالعه و کتاب خوانی بیشتر از این کار دیگری نیست کی باید کاری انجام دهد.

وی در پایان افزود اگر مسولین این کار ها و مشکلات را به خوبی حل کنند آن وقت است که ما برای شهدا کاری کرده ایم آن وقت ما تابع فرهنگ شهدا هستیم والا بریم سر مزار یک شهیدی فاتحه ای بخوانیم این کاری را انجام نداده ایم چیزی نیست در قطعا یقه ما را می‌گیرد ولو اینکه خودمان رل وابسته به شهدا کنیم پس باید برای مردم کار کنیم آن چه که بر حسب وظیفه و کار خودمان است و راه شهدا که مهم تر از نام شهدا است را باید ادامه دهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان