شما اینجا هستید

اجتماعی » سه شنبه های خبری در فرمانداری کوهدشت
نویسنده : زینب نوری فرد

به گزارش رومکا از کوهدشت محمد مرادی در دیدار با رسانه ها در سه شنبه های خبری فرمانداری اظهار داشت: رسانه رسالت مقدسی دارد و هنر رسانه، ایجاد همفکری، هم افزایی، اتحاد و انسجام و ایجاد یک فضای آرام روانی در ضمن مطالبه گری و نقد سازنده هدفمند است.

وی افزود: پیگیری رسانه ها و پاسخگو بودن مسئولان مقدس است نتیجه و ثمره این نشست و مطالبه گری رسانه ها باید خدمت به مردم و مرتفع سازی مشکلات و همچنین ایجاد یک فضای روانی آرام در جامعه باشد و همه ما در این راستا مسئول هستیم.

وی کار رسانه ای و خبرنگاری را امری مقدس برشمرد و افزود: مطالبه گری و پیگیری مشکلات، مختص به طرح سوال از مسئولین نیست، زیرا باید با هدف اصلاح مشکل مد نظر، از همه جوانب موضوع مورد بررسی قرار گیرد و پس از احصا مشکلات و نیاز ها بدون نگاه سیاسی و مغرضانه، نسبت به پیگیری مشکلات موجود، اقدامات لازم صورت پذیرد.

فرماندار کوهدشت بیان اقدامات دولت مردمی، مسئولین و خادمان مردم را ذات رسانه دانست و عنوان کرد: مطالبه گری تنها انتقاد از نداشته ها نیست، زیرا باید ضمن بیان اقدامات و امید آفرینی در جامعه، نسبت به پیگیری درخواست ها و مطالبات مردم از مسئولان اقدام گردد.

مرادی در پایان بیان داشت: انتظار می رود رسانه های شهرستان در راستای رسالت خبرنگاری خود و در مسیر تقویت امید در جامعه امروزی، بازوان توانمند دستگاه های اجرایی و دولت مردمی باشند و با مطالبه گری درست و قاطع در نشست ها و دیدارها، از مسئولان شهرستانی و استانی، مطالبات مردم را پیگیری و با بیان اقدامات انجام شده در سطح جامعه، افکار عمومی را تنویر نمایند.

خبر: زینب نوری فرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان