شما اینجا هستید

اجتماعی » ساخت مدرسه در روستاهای دارای کانکس شهرستان کوهدشت
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از کوهدشت امین امینی‌پویا در تشریح این خبر اظهار داشت:‌در شهرستان کوهدشت۱۶مدرسه کانکسی وجود دارد، امسال به همت خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی مدارس تمام روستاهای که دارای کانکس بوده و بالای ۱۰نفر دانش‌آموز دارند عملیات ساخت مدرسه برای این نقاط انجام می‌شود.

وی‌افزود:مدارسی که هیئت امنایی هستند باید خدمات بیشتری به مردم ارائه بدهند و با توجه عدالت آموزشی اولویت ما پوشش مدارس عادی می باشد و و پس از آن به مدارس هیئت امنایی و… رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کوهدشت بیان کرد: در زمینه کنکور سراسری همواره از بهترین مراقبان و ناظرین استفاده می‌کنیم سرویس‌های مدارس ساماندهی خواهد شد ولی بعضاً برخی مدارس با همکاری اولیا در این زمینه اقدام کرده‌اند.

امینی پویا افزود:در طرح تعمیق دانش‌آموزانی که در دوران کرونا افت تحصیلی داشتند با اجرای این طرح جبران افت تحصیلی آن‌ها خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کوهدشت تصریح کرد: ساماندهی ابعاد مختلف دارد، باتوجه به زمان انتقالی‌ها و برنامه های مازاد در حال اخذ نیروی انسانی در تمام مقاطع هستیم، امسال روند افتتاح، راه اندازی و ثبت‌نام غیرانتفاعی‌ها تغییر کرده است،تا پایان تیرماه ابلاغ ها صادر و کلاس ها مشخص شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کوهدشت در پایان افزود: به پیوست‌نگاری فرهنگی با برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی در سطح شهرستان، عدم تجهیز درمانگاه فرهنگیان به یکی از مشکلات شهرستان تبدیل شده است که به جهت فعال شدن آن با هماهنگی استان به بخش خصوصی برون‌سپاری شده است و امیدواریم که شروع به خدمت‌رسانی کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان