شما اینجا هستید

اجتماعی » روند توسعه در لرستان باید شتاب گیرد/ طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شود
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از لرستان، سید صولت مرتضوی، شامگاه یکشنبه در تشریح اين خبر اظهار داشت: هدف از سفر به لرستان پیگیری اشتغال و نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی وابستۀ به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

او با تأکید به رفع مشکلات شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون در لرستان، افزود: دستور لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مربوط به این وزارتخانه در این استان صادر شده‌است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت سرعت‌دهی به روند توسعه در لرستان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در صنایع دارویی، سیمان، صنایع لبنی و دامپروری در این استان انجام شده‌است.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح احداث واحد ۳۵ هزار تنی لاستیک در الیگودرز آغاز شده‌است، بیان کرد: مشکل منابع مالی این واحد اقتصادی را پیگیری می‌کنیم.

مرتضوی گفت: مقرر شده‌است که شرکت سرمایه‌گذاری شستا، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق عشایر و روستاییان، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای اقداماتی را برای توسعۀ لرستان انجام دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید به اینکه امیدواریم که بتوانیم دین خود را به مردم لرستان ادا کنیم، ابراز کرد: مردم این استان شایستۀ خدمت هستند.

سید صولت مرتضوی عصر روز گذشته، ۲۲ بهمن، در سفری دو روزه به لرستان سفر کرده‌است و بازدید از شرکت کشت‌وصنعت پگاه، افتتاح مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای زنان در ازنا و بازدید از فاز چهار کارخانه سیمان دورود از برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان بود.

افتتاحیۀ تعاونی ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ پرطلایی سینا در سلسله و افتتاح مجتمع گاوداری گلدشت دلفان از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به لرستان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان