شما اینجا هستید

اجتماعی » دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزار شد
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش پایگاه خبری رومکا از لرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دومین یادواره شهدای ورزشکار استان لرستان امروز، در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی پهلوان تختی خرم آباد برگزار شد.

حشمت‌الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره ۶۳۰۰ شهید لرستان بخصوص ۲۳۶ ورزشکار شهید اظهار داشت: به برکت شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به‌خصوص ورزش به افتخارات بزرگی رسیده است.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه غیرقابل‌انکار است و شهدا با تأسی از رفتار امام حسین علیه‌السلام درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را آموختند و در عمل نیز آن را ثابت کردند و با شهادت خود حماسه‌ای جاوید آفریدند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: جامعه ورزش لرستان افتخار این را دارد که مسئولیت کمیته ورزش کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان را برعهده داشته باشد که در همین راستا ۹ برنامه برای آن در نظر گرفته شده است

وی ادامه داد: برگزاری چهار مسابقه کشوری، همایش پیاده‌روی، چاپ کتاب یادمان شهدای ورزشکار، نشست‌های تخصصی جوانان و سرکشی به خانواده‌های شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

امان الهی افزود: بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌ها، فعالیت‌ها، اردوها و مسابقات در حوزه ورزش و جوانان با نام و یاد کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: اجرای بیش از هزار برنامه ورزشی به‌صورت مجازی در شرایط سخت کرونا تحت عنوان کنگره توسط هیات‌های ورزشی اجرا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: همچنین خانواده شهدای ورزشکار در شهرستان‌های الیگودرز و کوهدشت به‌صورت ویژه تجلیل شدند.

گفتنی است، در این مراسم برنامه های متنوعی فرهنگی و ورزشی از جمله سخنرانی، طنین نوای صلوات خاصه امام رضا(ع)، مداحی و… همراه بود

همچنین در پایان این مراسم با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان استانی، خانواده های شهدای ورزشکار و فرزندان پرسنل شهید لرستان تجلیل شدند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان