شما اینجا هستید

اجتماعی » دستگیری قاتل فراری بعد از ۷ سال زندگی مخفیانه در خرم آباد   
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از لرستان سرهنگ “عبدالرضا رخشان” در تشریح این خبر، بيان داشت: در ظهریکی از روزهای تابستان سال ۱۳۹۵ شهروندی با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفته و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل دریکی از روستاهای اطراف شهرستان خرم آباد اطلاع می دهد که بلافاصله ماموران در محل حضور يافته و بررسی های علمی و تخصصی خود را انجام می دهند.

وی افزود: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را براي شناسایی و دستگيري قاتل فراری آغاز کردند اما چون اين فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می داد و هيچ ردي از خود برجاي نمي گذاشت به همين دليل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می شد.

رئیس  پلیس آگاهي شهرستان خرم آباد بيان کرد: جستجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اينکه كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي استان با اشرافيت و هوشمندي بالاي خود توانستند قاتل فراري را که با خودروی شخصی خود در حال حرکت به سمت کرمانشاه بود شناسايي و طي هماهنگي با مراجع قضائي در يک عمليات ضربتي دستگیر و به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ رخشان افزود: متهم که در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پليس چاره ای جز اعتراف نداشت به ارتکاب قتل جوان ۲۵ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و عنوان داشت، با مقتول درگير و با چاقویی که از قبل همراهم داشتم یک ضربه به قلبش وارد کردم و پس از اینکه او را به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

این مقام انتظامی در پایان با بيان اينکه با هوشمندي و تيزهوشي بالاي کارآگاهان پليس آگاهي استان راز اين پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پايان يافت اظهار داشت: پس از اينکه متهم صراحتاً به قتل مرد ۲۵ ساله در سال ۱۳۹۵ اعتراف کرد بازسازی صحنه جرم قتل انجام و متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانوني به جرم خود تحويل مراجع قضائي شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان