شما اینجا هستید

اجتماعی » دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح کمتر از ۲۴ ساعت در کوهدشت
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از کوهدشت، سرهنگ”علی امانی” با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی به سمت منزل و منجر به جرح، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد یک نفر بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری عامل تیراندازی به طور ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی مخفیگاه عامل تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر کوهدشت شناسایی و طی یک عملیات دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: متهم علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد و همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امانی خاطر نشان کرد: پلیس با اقتدار و برابر قانون با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره اندازند برخورد قانونی می کند وی از شهروندان خواست، اختلافات خود را با سعه صدر و از طریق مراجع قانونی پیگیری و حل و فصل کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان