شما اینجا هستید

اجتماعی » حماسه مردم رومشکان در تشییع پیکیر شهید گمنام 
نویسنده : امین بازوند

بسم رب شهدا و صدیقین

یک بار دیگر در سراسر کشور نام رومشکان و رومشکانی ها ثبت شد و مردم ولایت مدار، شهیدپرور این شهرستان در حماسه ای پرشور و یک صدا در تشییع پیکیر مطهر شهید گمنام حضور بهم رساندند این حضور عظیم و دشمن سیتز برای همیشه به یادگار می ماند و خواهد ماند.

فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که در دفاع از خاک کشور ایران برابر استکبار جهانی و جنگ تحمیلی آسمانی شدند و جان خود را فدای ایران اسلامی کردند تا همیشه بماند.

یک هفته تمام است که در سراسر ایران عزیزمان شاهد استقبال با شکوه مردم از پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام است که با عطرشان همه جا را معطر کرده اند از طرفی حضور بی نظیر مردم ولایت مدار و شهیدپرور رومشکان نشان دادن که یاد و خاطره شهدای گرانقدر همچون شهیدان این شهرستان را گرامی می‌دارند.

حضور بی نظیر و پر شکوه مردم شهید پرور رومشکان نشان دادند که با تمام جان پای این نظام انقلاب و خون های ریخته شده برای حفظ ارزش‌ها و ناموس و خاک این کشور ایستاده اند بی شک این حضور پر شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه خداوند باری تعالی سجده شکر به جای آورد.

با ادای احترام و تعظیم به مقام شامخ شهدای گمنام تجدید عهد می‌کنیم و از خداوند باری تعالی طلب آمرزش داریم که همه ما ادامه دهنده واقعی راه شهیدان باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در کنار سایر امورات زندگی خود قرار دهیم و این گونه نباشد که فقط شعار ولایت مداری و شهید دوستی سر دهیم و در کنار عکس شهدا، بر عکس راه شهدا عمل کنیم بلکه همانند شهدا رفتار کنیم و در راستای اهداف و راه آنان قدم برداریم.

امین بازوند

خبرنگار و مدیر مسئول کلماکره نمایندگی کوهدشت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان