به گزارش رومکا از لرستان، حمید سجادی در جلسه سید حمید سجادی عصر جمعه در جلسه شورای اداری لرستان با بیان اینکه من با دو مأموریت در استان حاضر شدم، اظهار داشت: در حوزه مأموریت تخصصی وزارت ورزش و جوانان در کوهدشت و رومشکان حضور داشتم.
وی افزود:در کوهدشت مسائل مختلف در مورد پروژه‌های ورزشی مطرح شد و در حال حاضر ۱۳ پروژه ورزشی در کوهدشت وجود دارد که از نظر امکانات، زمین چمن، استخر، سکوی تماشاگران در حال پیگیری است که درخواست همکاران ما تسریع در جهت اتمام این پروژه ها است و لرستان در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی پیشرو است.

وی با اشاره به سفر به کوهدشت و رومشکان افزود: پیگیری کنار گذر و بخشی از چهار خطه در دستور کار قرار گیرد که درخواست ایمنی بیشتر داشتند، همچنین فاضلاب را درخواست داشتند از سنتی به مدرن تبدیل شود و در بوم گردی و گردشگری درخواست داشتند تا اتفاقات خوبی رخ دهد تا بتواند منجر به اشتغالزایی شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در رومشکان عمده مشکلات این است که آب شهری در همه جا خوب توزیع نمی شود و گاهی در هفته ۴۸ ساعت آب دارند و در برخی از مناطق فاضلاب سنتی روباز بود که شرایط خوبی نبود که خواستار ساماندهی بودند.

سجادی بیان کرد: در این سفر مردم اهالی این منطقه درخواست انتقال آب از سد سیمره را داشتند که بین دو روخانه هستند ولی در منطقه خشک زراعت می کنند که شش هزار نفر از جوانان رومشکان به دلیل بیکاری خارج شدند و اگر موضوع آب و کشاورزی حل شود به شهر خود برمی گردند.

وی در پایان یادآور شد: مردم درخواست داشتند بیمارستانی که با مجوز ۶۴ تختخوابی آغاز و متوقف شده مجدد احیا شود و پروژه فعال شود تا دارای بیمارستان باشند. همچنین بانوان در این منطقه مراجعه می کردند ودرخواست احداث پارک بانوان داشتند.

انتهای پیام/