شما اینجا هستید

رسانه ها » تلاش تیم ملی فوتبال صعود از مرحله گروهی بازی‌های جام جهانی است
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از لرستان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیات فوتبال لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران جزو ۳۲ کشوری است که در جام جهانی حضور دارد، امیدواریم از گروه خودمان صعود کنیم و همه تلاش ما باید این باشد که مردم را امیدوار کنیم.

وی افزود: وقتی بهترین تدارک را برای یک تیم داشته باشید، باز هم تامین کننده صعود از دور گروهی نیست. با این حال تلاش‌مان این است که از گروه صعود کنیم.

رئیس فدارسیون فوتبال با بیان اینکه چهار سال قبل برای اولین‌بار در جام جهانی چهار امتیاز گرفتیم‌ عنوان کرد:  بهترین نتیجه تاریخ ما شد و امیدواریم امسال اتفاقی رقم بخورد که یک مرحله صعود کنیم.

وی در ادامه درباره افزایش سهمیه صعود کنندگان به لیگ برتر افزود: ابعاد و اندازه لیگ برتر مشخص است اگر بخواهیم لیگ برتر را ۱۸ تیمی کنیم، فرصتی برای تیم ملی نمی‌ماند ما ۱۸ تیمی بودیم و بسیاری از تیم‌های لیگ‌های معتبر دنیا که پر بازده هستند، ۱۶ تیمی هستند، علتش این است که ما زمانی نداریم و گسترش لیگ برتر عملی نیست.

تاج با اشاره به مخالفت باشگاه فولاد با انتخاب جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی گفت: من هم عرض کردم که ما برنامه کوتاه، میان مدت و بلند مدت برای نکونام داریم، همان‌جا هم فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نکونام تحت قرارداد با فولاد است و باید محترم شمرده شود. یک جایی تیتر زدند که نکونام مربی تیم ملی شد.

وی بیان کرد: ما دنبال این هستیم که با فولاد خوزستان تعاملی کنیم و این اتفاق بیفتد تصور ما و کی‌روش این است که اگر این اتفاق بیفتد به نفع فوتبال کشور است به هر جهت ممکن است این مساله عملیاتی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات داوری افزود:  باید ابزار داوری فراهم شود اگر اشتباهات تاثیرگذار زیاد شود، باید به سرعت مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال VAR شوند یک موانعی بوده که باید برطرف شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان