شما اینجا هستید

عمومی » تشکیل کارگروه تبیین و اجرای بیانیه گام دوم در لرستان

 

به گزارش خط خبر لرستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی؛ مدیر کل، در ابتدای این جلسه که عصر دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم انقلابی لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسمات چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” گفت: کارگروه ویژه تبیین و اجرای گام دوم انقلاب در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل و در گام نخست از صاحبنظران استان در این حوزه دعوت شده تا با حضور در این کارگروه، نظرات و دیدگاه های خود را در این خصوص ارائه دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: اعضای محترم نیز می توانند دیدگاه ها و همچنین افراد مد نظر خود جهت شرکت در جلسات این کارگروه را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان معرفی نمایند.

وی ادامه داد: ماحصل تصمیمات کارگروه در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و پس از بحث و بررسی در قالب مصوبه شورا به دستگاه های عضو و همچنین سایر دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

فتایی در ادامه با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ ملی، ضمن تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخی به دشمنان نظام خواهد بود که از تمام ظرفیت های خود برای دلسرد کردن مردم و تزریق ناامیدی در سطح جامعه بهره گرفته اند.

لازم به ذکر است که درپایان این مراسم حکم ریاست شورای فرهنگ عمومی استان، با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ابلاغ گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان