شما اینجا هستید

اجتماعی » تحریکات امریکایی ها در خلیج فارس قطعا نشانه ترس آنهاست
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا، امیر دریادار فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگاران در ارتباط با حرکت ناوگروه ۸۶ و سفر به دور دنیا اظهار کرد: نوع حرکت ناوگروه کشتی ۸۶ ارتش با توجه به تجهیزات، به ویژه این موضوع که این تجهیزات است. تمام ایرانی بوده است، تمام محاسبات دشمنان را به هم ریخته و باید برای آن‌ها مشکل ساز شود.

وی افزود:به قول دشمنان اکنون کاسه چه کنم، چه کنم کرد به دست گرفته و مطمئنا آن تابویی که برای تمام و جهان درست شده بود و تا حدودی هم سعی می‌کردند به مردم معروف ما منتقل می‌شوند که نیروی دریایی ما وجود ندارد، بهحمد. الله در بالاترین حد ممکن از بین رفتن و به صورت سیلی محکم به آن‌ها نشان داده شده است.

وی در ارتباط با تحرکات آمریکایی‌ها در خلیج فارس گفت: این تحرکات به ترس آن‌ها است و شکی در آن نیست. امروز به لطف خدا نظام مقدس ما در جامعه جهانی و به ویژه در منطقه منطقه هم افزایی، همراهی، هماهنگی و همدلی بوده است و همه این نکات ویژه است و همه چشم به زبان مقام معظم رهبری هستند که چگونه این امر را هدایت می کنند و این نیرو را می سازند. را انجام می‌دهند.

چند روز گذشته بود که فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیداری که رهبر انقلاب در آن به تمجید از عملکرد این نیرو پرداختند و از اقدام آن‌ها در سفر به دور دنیا با این ناو کاملا ایرانی تشکر و تقدیر کردند.

رهبر انقلاب در بخشی از این دیدار فرمودند: این اقدام شما را وجهه‌ای بین‌المللی ایران را بالا برد و ارتقا بخشید. ارزش سیاسی کار شما از ارزش نظامی‌اش کمتر نبود، اگر نگوییم بیشتر هم بود. اگر می خواهید یک حرکت بزرگ اینچنینی را روی دریا انجام دهید، این قدر جوان بود، این قدر توان علمی، این قدر مهارتی است که این کار بزرگ را انجام می دهد، برای کشور وجهه بین المللی ایجاد می کند.

این دریانوردی ارزش و مهم انقلاب اسلامی ایران را برای خود ما، برای شما، برای هر کسی که از ماجرای شما مشخص بشود روشن کرد. چرا؟ چون این دانایی، این کار، این اعتماد به نفس را انقلاب به ما داد. این همت را، این جسارت اقدام به چنین کار بزرگی را به ما داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان