شما اینجا هستید

اجتماعی » تاکید اژه‌ای بر رسیدگی فوری به پرونده متعرضان به نوامیس مردم
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش رومکا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: امام صادق (ع) در مقطعی به امامت رسیدند که بخش‌های مهمی از دنیای اسلام درگیر جنگ و التهابات سیاسی بود؛ با این همه، حضرت در امر تبیین معارف دینی و تربیت شاگردان ممتاز برای نشر معارف اسلام ناب، اهتمام ورزیدند و ثمره این امر، امروز مشهود است.

وی افزود: کسی که متعرض به نوامیس مردم و پلیس می‌شود، پرونده این فرد نباید به صورت عادی رسیدگی شود چرا که فراجا در مبارزه با اشرار، مبارزه با مافیای مواد مخدر و مبارزه با تروریست‌ها، شهید و مجروح می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بر حمایت از نیرو‌های پلیس در این زمینه تاکید کرد و افزود: پرونده‌هایی که در این خصوص تشکیل می‌شود، باید به سرعت رسیدگی شود.

رئیس قوه قضائیه مقابله جدی با جریان‌های سازمان یافته ترویج کننده ناهنجاری‌های اجتماعی را که وابسته به بیگانگان و ضد انقلاب هستند، خواستار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید به سرعت جریان‌های سازمان یافته و وابسته به ضد انقلاب را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این جلسه از ارسال بیش از صد نامه هشداری به دستگاه‌های مختلف برای پیشگیری از واردات کالا‌های خارجی که نمونه خارجی دارند، خبر داد و گفت: دو قرارداد، یکی ۸۰۰ میلیارد تومانی و دیگری ۸۳ میلیارد تومانی در خصوص تجهیزات مترو که کالای خارجی بوده و نمونه داخلی داشته، جلوی واردات آن گرفته شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان