شما اینجا هستید

اجتماعی » برگزاری مراسم خون و صلح در شهرستان بروجرد
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از لرستان مسلم مرادی ۲۱ اردیبهشت‌ماه در همایش بزرگ خون صلح که در مسجد حضرت زهرا (س) شهرک اندیشه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: جامعه ما یک جامعه اسلامی و یک نظام مقتدر بوده و این انقلاب و نظام در حال پیشرفت است.

وی تصریح کرد: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی و مشکلات وجود دارد، به برکت وجود انقلاب و خون شهدا گره‌های کشور به دست دولت مردمی در حال بازشدن است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن این دولت بیش از چهار هزار واحد تولیدی و کارخانه به چرخه تولید برگشتند و باعث اشتغال و رفع بیکاری شد.

مرادی این دولت در حال رفع مشکلاتی است که سال‌ها درگیر آن بودیم، افزود: همه ما در شرایط حساس دنیا باید هوشیار باشیم و با گوش دادن به رهنمودهای رهبری دشمنان را مأیوس کنیم.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: خون صلح یک سنت کهن در لرستان است و گذشت، یک نعمت است که از ایثار و فداکاری که در فرد وجود دارد، نشات می‌گیرد و این آئین خون‌صلح با کمک خیرین و ریش‌سفیدان منجر به گذشت می‌شود.

مرادی با بیان اینکه متأسفانه آمار طلاق در جامعه رو به افزایش است، بیان کرد: پیشگیری و آگاه‌سازی مردم از ناهنجاری‌ها بر عهده مسئولان مربوطه است.

وی با بیان اینکه همه نخبگان و دانشگاهیان با تحقیق و مطالعه در کاهش ناهنجاری‌های جامعه کمک کنند، اظهار کرد: معضلات اجتماعی به دست مردم حل‌وفصل می‌شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: جوانان و نوجوانان نیاز به آگاهی و امید دارند وظیفه مسئولان و بزرگان است که به جوانان و نوجوانان آگاهی بدهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان