شما اینجا هستید

اجتماعی » برای شناسایی و رفع موانع تولید به دنبال ارتباط بیشتر با نخبگان هستیم
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش رومکا، فرهاد زیویار در بازدید از توانمندی های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اظهار داشت: بخش‌های تولیدی همانند سایر بخش‌های اقتصادی با موانعی برای ادامه فعالیت مواجه هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع موانع این واحدها باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد.

وی افزود: واحدهای زراعی، دامداری، باغبانی، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، داروهای گیاهی، کیفیت و امنیت غذایی همواره با دغدغه هایی در حوزه تولید همراه هستند که امید می رود راه حل اساسی یافت و ارتباط بین صنایع با متخصصان ایجاد شود.

استاندار لرستان گفت: رفع موانع بخش تولید با استفاده از ظرفیت نخبگان تسهیل و این امر منجر به رونق تولید و توسعه اقتصادی می‌شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز در این بازدید با اشاره به توانایی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد سازمان گفت: کارهای بزرگی توسط این مجموعه انجام شده یا در حال انجام است و تولیدات چندین واحد فناور مستقر با شرکت‌های بزرگ دنیا برابری می‌کند.

حسن زمانیان افزود: در واحدهای فناور سازمان، قطعاتی از هواپیما ساخته می‌شود که در رفع نیاز صنعت هوایی کشور بسیار موثر بوده و وابستگی ما را در این صنعت کاهش داده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان