شما اینجا هستید

اقتصادی » بازگشت ۲۳ کارخانه در بروجرد به چرخه تولید
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش رومکا از بروجرد، مسلم مرادی در  سخنانی اظهارداشت: حضرت زهرا (س) علاوه بر اینکه مذهبی بودند، یک شخصیت انقلابی داشتند و به تبیین حق امامت می‌پرداختند. ما نیز به فرموده مقام معظم رهبری، باید اهل تبیین باشیم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که با مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف روبرو بود و مشکلات زیادی با پشتکار و تلاش شبانه‌روزی رفع شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: دولت با جدیت بسیار برای رفع مشکلات حرکت می‌کند. شکرخدا تاکنون هیچ‌کدام از کارخانجات شهرستان به سمت تعطیلی نرفته‌اند.

مرادی اضافه کرد: تاکنون ۲۳ کارخانه در بروجرد به مدار تولید بازگشته‌اند و در شهرستان محصولاتی تولید می‌شود که به آمریکا و کانادا صادر می‌شود.

وی بیان کرد: از طرح‌های اشتغال‌زایی دانشگاه‌ها استقبال می‌شود و به‌عنوان پایلوت از طرح‌های دانشگاهی برای رونق کسب کار استقبال می‌کنیم و با همدلی و همفکری مشکلات را حل‌وفصل خواهیم کرد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: از بددلی و بداخلاقی دوری کنیم و فضای همدلی را تقویت کنیم، افراد شایسته و توانمند باید وارد میدان شوند تا مشکلات کمتر شود.

مرادی بیان کرد: سه کمیته در سطح دانشگاه‌ها شامل کمیته اقتصادی و اشتغال، کمیته اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و کمیته نخبگان دانشجویی راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام محسن قربانیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد لرستان نیز گفت: در بخش آموزش در تأمین استاد با مشکل روبرو هستیم و باید از ظرفیت اساتید بومی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد ظرفیت‌های خوبی برای آموزش‌های پزشکی دارد، افزود: ۴۰ درصد بخش دانشجوی پرستاری کشور در دانشگاه آزاد تأمین می‌شود، امیدواریم علوم پزشکی لرستان در جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد کمک کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان