شما اینجا هستید

اجتماعی » انقلاب اسلامی ایران، پرچم دین و اسلام را برافراشته است
نویسنده : زینب نوری فرد

به گزارش رومکا از کوهدشت، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در مراسم عزاداری ۲۸صفر کوهدشت، اظهار داشت: از بارزترین خصوصیات پیامبراکرم (ص) صبر، شکیبایی و اخلاق عجیب و غیرقابل توصیف ایشان بود، ایشان در قلب اعراب رسوخ پیداکرد و شروع به تبلیغ دین مبین اسلام نمود؛ در این راستا پیامبر(ص) تا امید نشد و همواره تلاش کرد.

وی با اشاره به سختی را پیامبراکرم(ص) در هدایت مردم و عرب جاهلیت، افزود: پیامبراکرم (ص) در مدینه حکومت کوچکی تشکیل داد و به مسلمانان نوید داد که اسلام گسترش پیدا خواهد کرد؛ ایشان در مدینه ابتدا شروع به مسجد‌سازی نمود و به مثابه یک طبیب در بین مردم می‌رفت و آنان را تربیت و هدایت می‌کرد؛ رفتار ایشان تماماً معجزه بود و از تشنگی، زخم زبان و ناملایمات خسته نمی شدند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه، قرآن معجزه معنوی پیامبراکرم (ص) است، عنوان کرد: اثر وجودی پیامبر(ص) اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، دنیا تخت تاثیر این فردی بود که هیچ امکانات مادی نداشت،ایشان همواره در هدایت مردم تلاشی بی‌نظیر داشت و توانست اسلام را نهادینه کند.

وی با اشاره به لزوم توجه به قرآن، تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) با جاهلیت مبارزه کرد و یک امت واحده را تشکیل داد، اگر اسلام، دین و قرآن نباشد، نه علم و نه صنعت جدید نمی تواند بشر را به سعادت برساند؛ ادامه دهنده راه پیامبر(ص)، حضرت امیرالمومنین(ع) و سایر ائمه‌اطعار(ع) است.

طهماسبی با اشاره به اینکه امام علی(ع) شاگرد خاص پیامبراکرم(ص) بودند و علوم و اسرار الهی از ایشان آموخت، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، پرچم دین و اسلام را برافراشته است، امروز ما بایستی با پیامبراکرم(ص) پیمان ببندیم که مبادا کاری کنیم که دشمنان اسلام طمع کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان