شما اینجا هستید

اجتماعی » افزایش تسهیلات خرید ادوات کشاورزی در لرستان
نویسنده : زینب نوری فرد

به گزارش رومکا از لرستان، مجید طائف در تشریح اين خبر اظهار داشت: طرح جهش تولید از طرح‌های مهم و استراتژیک ستاد اجرایی فرمان امام با هدف افزایش بهره‌وری کشاورزی و کمک به امنیت غذایی است که با مشارکت جهاد کشاورزی انجام می‌شود و با توجه به اینکه بخش مهمی از اراضی کشاورزی استان دیم هستند، اهمیت آن در استان بیشتر است.

وی افزود: ما جهاد کشاورزی استان توانستیم سال گذشته رتبه برتر کشوری در طرح جهش تولید را کسب کنیم، در طرح جهش تولید در اراضی دیم لرستان تعهد ما در سال گذشته از ۳۵۰ هزار هکتار به ۳۷۰ هزار سطح زیر کشت رسیده بدین معنا که بیشتر از صددرصد میزانی که برای استان برنامه‌ریزی شده بود طرح جلو رفته است.

طائف با بیان اینکه در بخش تأمین ادوات جهش تولید در اراضی دیم لرستان نیز سال گذشته ۲۴ میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا شده که این رقم  به ۶۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون رسیده و در این بخش شاهد رشد ۲/۵ برابری هستیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به گردهمایی و نشست تخصصی کارشناسان ناظر پهنه طرح جهش تولید در اراضی دیم استان گفت: در این نشست همه عوامل اجرایی از جهاد کشاورزی، کارشناسان پهنه و دیگر عوامل دخیل در طرح جهش تولید در اراضی دیم لرستان تعداد ۴۵۰ نفر تجلیل شدند.

وی با بیان اینکه نشست‌های تخصصی طرح جهش تولید در اراضی دیم لرستان سبب می‌شود روند اجرای طرح کار با کارشناسی بهتر کار دنبال شود، افزود: امیدواریم تعهدی که در نظر گرفته محقق و درآمدی خوب و مطلوب داشته باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان