شما اینجا هستید

اقتصادی » اسناد مالکیت واحدهای مسکن مهر سلسله صادر شد
نویسنده : فاطمه رحیمی

به گزارش رومکا از سلسله، پرویز دانیالی در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: پس از سال‌ها پیگیری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سلسله اکنون سند تک برگ مالکیت تمام ۴۴۸ واحد مسکونی مسکن مهر سلسله در الشتر صادر شده است.

وی با اشاره به واگذاری این اسناد به مالکان واحد‌های مسکن مهر افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۵۰ نفر از مالکان این واحد‌ها برای دریافت اسناد خود مراجعه کرده اند و مابقی نیز به تدریج در حال واگذاری است.

دانیالی عنوان کرد: مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر سلسله دارای ۲۸ بلوک و ۴۴۸ واحد مسکونی است که در زمینی به مساحت ۶ هکتار و زیربنای ۴۹ هزار متر مربع احداث شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سلسله همچنین با اشاره به انجام مراحل الحاق ۲۴ هکتار زمین به محدوده شهری فیروزآباد برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت تصریح کرد: اقدامات لازم برای نقشه برداری هوایی از این اراضی در حال انجام است.

دانیالی با بیان اینکه دو هزار و ۷۰۰ نفر از مجموع هشت هزار نفر متقاضیان مسکن ملی شهرستان سلسله تائید و واجد شرایط تشخیص داده شده اند، عنوان کرد: در الشتر با کمبود زمین مواجه هستیم، اما ۶۳ هزار متر مربع زمین در منطقه خرگوشناب بر اساس معیار‌ها برای اجرای طرح معرفی شده است که پس از تائید، کار‌های قطعه بندی و واگذاری آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون ۳۸ خانوار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت واحد‌های مسکونی خود را در زمین‌های مازاد سوله‌های متعلق به یکی از دستگاه‌های دولتی آغاز کرده اند.

دانیالی بیان کرد: تا دو ماه پیش برای ساخت هر واحد مسکن ملی در شهرستان سلسله ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شد که با اعلام دولت این رقم اکنون به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان