شما اینجا هستید

اجتماعی » احداث پروژه‌های ورزشی برای دانش آموزان
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از لرستان، رضا عزتی با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» در لرستان اظهار داشت: در قالب این طرح، ۴۴ پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها در قالب احداث چمن مصنوعی، سالن‌های ورزشی، زمین‌های شنی ساحلی و… هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه یک سوم از اعتبارات مورد نیاز این طرح در استان تأمین شده است افزود: دو سوم بقیه این اعتبارات باید از محل اعتبارات استانی تأمین مالی شود.

عزتی با اشاره به پیگیری از طریق استانداری و همچنین خیرین برای تأمین اعتبارات این طرح در استان تصریح کرد: همچنین برخی از نمایندگان مجلس نیز از اعتبارات استانی که در اختیار دارند، برای هر کدام از این طرح‌ها بین یک میلیارد تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص دادند.

وی گفت: اگر این تعداد طرح یاد شده را در استان عملیاتی کنیم، ۱۰ طرح دیگر برای استان در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرید ۶۷ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس استان تصریح کرد: این تجهیزات در دو مرحله به مدارس اختصاص پیدا می‌کنند.

عزتی با بیان اینکه این تجهیزات شامل میز، صندلی، رایانه و… بوده است گفت: برای هنرستان‌ها نیز تجهیزات ویژه ای خریداری شده است.

وی بیان داشت: برای هنرستان‌ها، تجهیزاتی از قبیل دوربین عکاسی، چرخ خیاطی، رایانه، تلسکوپ و… خریداری شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به موضوع هوشمند سازی مدارس نیز عنوان کرد: در این راستا خرید لب تاب، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور و… برای مدارس خریداری شده است.

عزتی همچنین از تجهیز مدارس استان به سیستم‌های گرمایشی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته سیستم گرمایشی ۶۰۰ کلاس درس در استان استاندارد سازی شده است.

وی بیان داشت: در این راستا ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان افزود: در حال حاضر سیستم گرمایشی شش هزار و ۷۰۰ کلاس درس استان استاندارد سازی شده است.

عزتی گفت: اما همچنان سیستم گرمایشی دو هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان نیازمند استاندارد سازی است که تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبار لازم این تعداد را نیز استاندارد سازی کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان