شما اینجا هستید

سیاسی » آغوش رایگان برای داعش
نویسنده : کیانوش سوری

به گزارش رومکا از لرستان، کیانوش سوری روزنامه نگار و فعال فرهنگی اجتماعی طی یادداشتی با عنوان آغوش رایگان برای داعش برای دخترانی ایرانی که اینروزها کشف حجاب کرده و هشتک آغوش رایگان منتشر می‌کنند نوشت: پس از مرگ مهسا امینی با همه حواشی های نحوه مرگ وی فرصت خوبی بود تا شبکه های فارسی زبان معاند که از طریق صهیونیسم و وهابیت پشتیبانی مالی می‌شوند انتقام خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی بگیرند و متأسفانه در این شرایط عوامل خودفروخته داخلی نیز با آنان همراه شده و نسخه های برای دختران و بانوان سرزمین ما نوشتند و آنها نیز که اکثریت بر سر سفره نظام جمهوری اسلامی فربه شده بودند در فضای مجازی آنرا انتشار دادند.

البته تقلیل صورت مساله اغتشاشات به موضوع درگذشت مهسا امینی نوعی خودفریبی در جامعه است، مرگ مهسا با هر مبنایی بهانه ای بود تا دشمنان نظام و ایران اسلامی در پی ضربه زدن باشند و البته به دنبال انتقام گیری که بسیار طبیعی است چرا که آنان به اقتضای دشمنی با جمهوری اسلامی سالهاست به دنبال ضربه زدن بر بدنه این نظامی هستند که رنگ منحوس داعش را از زمین پاک کرد، کار دشمن، دشمنی است ولا غیر، بنابراین از دولت جنایتکار آمریکا و انگلیس و رسانه‌های فارسی زبان ها و از تروریست‌های منافق و وطن‌فروشان خائن انتظار دیگری نمی‌توان داشت.

اما دو کلام حرف حساب با برخی دختران سرزمین ام که فریب خورده و کشف حجاب می‌کنند و تصاویر آغوش باز و رایگان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

به فرض مثال و خدای ناکرده و البته در صورت نبودن حتی یک بسیجی مرید ولایت، کشور ناامن شود و رژیم مثلاً عوض شده و شما به هدفتان برسید.

نتیجه آن چه می‌شود!؟
بر هیچ کسی پوشیده نیست ایران مقتدر امروزی چنان گرگ های درنده و وحشی صفتی پشت مرزها این سرزمین مقدس طمع کرده و برای آن دندان تیز نموده اند که حتی فرصت به امثال شماها نميدهند که فکر کنید چه برسد به رویاهای خیالی تان.

شما از جهاد نکاح چه می دانید !؟

شما از سند زدن زنان و دختران بنام جنگجویان درنده داعشی برای ترغیب بیشتر به جنگ چه می دانید!؟

شما از برده فروشی دختران و زنان در میادین برده فروشی چه می دانید!؟

شما از باردار شدن اجباری دختران باکره از وحوش داعشی و حرام زاده چه می دانید !؟

شما از سربریدن و اعدام کردن دختران و زنان در ملا عام به حکم عدم خدمات جنسی و تمکين نکردن جهاد نکاح چه می دانید!؟

شما از گرفتن زنان در خیابان از دست شوهرانشان به اجبار و در اختیار چندين نفر داعشی قرار دادن چه می دانید!؟

شما از خودکشی دسته جمعی خانواده توسط پدر خانواده برای حفظ آبرو و عدم تعرض به زن و بچه جلوی چشمان همدیگر چه می دانيد!؟

حال با این اوصاف و وجود امثال گرگ های درنده داعشی باز هم حاضرید و جرأت دارید آغوش رایگان در اختیار آنان قرار دهید؟؟؟

این گفته ها وصف و خیال نیست بلکه تجربیات دختران و زنان سوریه است که شاید در روزگاری آرزوی سرنگونی دولت بشار اسد را داشتند و همین موضوع را به عینه تجربه کردند.

شما هم خوب می دانید در کشوری هستید که امنیت آن سرآمد جهان است و مردم آن معتقد به عقاید اسلامی وگرنه هیچ زمانی به خود اجازه این حرکت وقیحانه را نمی دادید و یا بهتر بگوییم جرأت آنرا نداشتید.

✍ کیانوش سوری
روزنامه نگار و فعال فرهنگی اجتماعی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان