شما اینجا هستید

اجتماعی » آغاز فعالیت پروژه محور عالین‌آباد به زیرتنگ‌ سیاب
نویسنده : امین بازوند

به گزارش رومکا از کوهدشت مرتضی شیروانی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه‌سازی در این شهرستان، اظهار داشت: ۸ کیلومتر روکش آسفالت در محور فرعی گراب انجام می‌شود.

وی افزود: پنج کیلومتر ابتدایی محور کونانی تعریض می‌شود همچنین ۸ تا ۱۰ کیلومتر از این محور نیز روکش آسفالت می‌شود.

  1. مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: پروژه‌های راه‌سازی در محور قرعلیوند- معمولان، محور قرعلیوند به مورت کره و همچنین محور هومیان به برزرون نیز بر اساس اعتبارات مورد نظر اجرا می‌شود.

شیروانی تصریح کرد: قرارداد پروژه محور عالین‌آباد به زیرتنگ‌ سیاب به‌طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان که یکی از درخواست های مردم این منطقه بود منعقد شده و پیمانکار آن امروز آغاز به‌کار کرد.

وی افزود:  ۱۰ هزار و ۷۰۲ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدأ لرستان هم‌زمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ۱۰ فروردین‌ماه سال به مناطق مختلف این استان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: ۸۴ هزار و ۸۸۳ هزار مسافر از ناوگان عمومی این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون جابه‌جا شده‌اند و این میزان ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مسافر جابه‌جاشده با ناوگان عمومی لرستان در روزهای ۲۴، ۲۷ و ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ بوده است، و کمترین سفر نیز در ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ و اول فروردین جاری به ثبت رسیده است

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان