شما اینجا هستید

اجتماعی » پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان در پی تمدید حکم امام جمعه شهرستان رومشکان

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان در پی تمدید حکم حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا امام جمعه شهرستان رومشکان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان طی پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک کیانوش سوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رومشکان به جهت تمدید حکم حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا امام جمعه  شهرستان رومشکان.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند و ولایت مدار جناب حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا امام جمعه محترم شهرستان رومشکان

با سلام، و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) ، حسن اعتماد وتمدید حکم جنابعالی به امامت جمعه شهرستان رومشکان توسط شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با وثوق رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی به آن برادر گرامی، مایه مباهات و خرسندی مردم انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه شهرستان رومشکان خصوصاً اهالی فرهنگ، هنر و مطبوعات این دیار گردید.

بدون شک وجود ارزشمند جنابعالی در کنار مردم عزیز و انقلابی رومشکان در این مسئولیت خطیر که همواره مدافع آرمانهای حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری، حفظ ارزش های انقلاب و گسترش فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بوده اید بیش از گذشته منشا آثار خیر و برکت برای شهرستان رومشکان و افتخار مضاعف برای همه علاقه مندان در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت معنوی و مادی این دیار از میهن اسلامی ایران خواهد بود.

کیانوش سوری
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رومشکان

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری رومکا | آخرین اخبار استان لرستان