دانشجویان‌ سرمایه بالقوه کشور هستند

به گزارش رومکا از لرستان متن این پیام به شرح زیر است:

دانشجویان و دانش پژوهان همواره و همگام با مردم غیرتمند ایران اسلامی پرچمدار استقلال طلبی و سعادتمندی این سرزمین بوده هم چنان که در ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۳۲ در برابر استکبار، رسالت تاریخی خود را ایفا کردند.

دانشجو سرمایه‌ای بالقوه که به زودی بالفعل می‌شود، سرمایه بالقوه کشور دانشجویان‌ هستند‌ که به زودی مبدل به ظرفیت‌های بالفعل شده و چرخ توسعه را به گردش در خواهند آورد.

جمهوری اسلامی ایران، در توسعه دانشگاه و ایجاد فرصت برای جوانان جهت حضور در دانشگاه «به شهادت تاریخ هزاران ساله» موفق ترین نظام بوده و خصوصاً ایجاد شرایط و محیط امن برای تحصیلات زنان پس از انقلاب اسلامی، باعث شده ایران در زمینه تحصیلات دانشگاهی زنان، از پیشروترین کشورهای جهان باشد.

بدخواهان ملت به دنبال انحراف دانشجو از رسالت علمی و انقلابی هستند، دانشگاه و دانشجو، چشم و چراغ و نقطه امید واتکای ملت ایران است برای بسط توسعه به اقصی نقاط کشور و این مهم، برای کشورهای استعماری و بد خواهان ملت ایران، قابل تحمل نیست، بنابراین همواره با انواع و اقسام دسیسه‌ها به دنبال ایجاد حاشیه و انحراف دانشجو از رسالت علمی و انقلابی خود بوده و سعی در برهم زدن تمرکز دانشجویان از شکوفایی علمی و تعالی معنوی دارند.

فتنه اخیر که در واقع، جنگی تمام عیار برای ایجاد بلوا و انشقاق و در نهایت جنگ و تجزیه کشور بود، شاهد این مدعاست

هستی بر مدار عقل و معنویت در طواف می‌باشد و آینده بشریت از آن علم و تهذیب توأمان است.

شما عزیزان، آینده این مرز و بوم بوده و مدیریت ارکان ملت در آینده متعلق به شماست.

تهذیب و علم دو بال پرواز دانشجو بوده و بدخواهان دقیقاً به دنبال اختلال در بعد علمی و همچنین بعد اخلاقی دانشجویان هستند که دانشجو اولاً از نظر آموزش و علمی تهی باشد و ثانیاً از نظر اخلاقی، آلوده به رذائل اخلاقی باشد، جمهوری اسلامی منادی علم و تهذیب با هم بوده و هست.

اینجانب که خود را متعلق به جامعه دانشگاهی دانسته یا به قولی خود را همچنان دانشجویی در شمار شما عزیزان می‌دانم فرا رسیدن روز دانشجو را به دانشجویان، دانشگاهیان و فعلان جامعه علمی تبریک عرض کرده و یقین دارم، آینده متعلق به ملت مسلمان ایران و فرزندانش می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا